Z troską i pasją wspieramy rozwój mowy Twojego dziecka. Naszym powołaniem jest pomoc w odkrywaniu pełnego potencjału maluchów, tworząc bezpieczne i inspirujące środowisko.
Łatwo Mówić powstało z miłości do dzieci i pragnienia, by wspierać ich rozwój mowy. To miejsce, gdzie każdy maluch i jego rodzice znajdą zrozumienie, troskę i profesjonalną pomoc. Nasz zespół pełen pasji i zaangażowania dba o każdy szczegół, abyście czuli się u nas jak w domu.
Skupiamy się na unikalnych potrzebach każdego dziecka, tworząc spersonalizowane plany terapii.
Oferujemy pełne wsparcie dla całej rodziny, pomagając w każdej sytuacji.
Nasi specjaliści to eksperci z pasją, którzy nieustannie podnoszą swoje kwalifikacje, aby oferować najlepszą możliwą opiekę.
Nasze terapie łączą skuteczne techniki z nauką przez zabawę, aby terapia była nie tylko efektywna, ale też przyjemna dla dziecka.
„Terapia przez zabawę, która jest najbardziej naturalną aktywnością wieku dziecięcego jest dla mnie kluczem do sukcesu w pokonywaniu niepowodzeń z jakimi przyszło im się zmagać.”
Z pasji do wykonywanego zawodu stworzyła „Łatwo Mówić” – miejsce, w którym specjaliści pełni zaangażowania obejmują pacjentów opieką z zakresu szeroko pojętej logopedii.
Absolwentka studiów logopedycznych na Akademii Krakowskiej oraz pedagogicznych ze specjalnością w terapii pedagogicznej na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie. Celem jej pracy jest poprawianie komfortu życia pacjentów przez pracę nad ich trudnościami. Zajmuje się przede wszystkim terapią wad wymowy i terapią miofunkcjonalną oraz elektrostymulacją, ale w równym stopniu pracuje również nad wspieraniem opóźnionego rozwoju mowy i usprawnianiem komunikacji u dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. W trakcie zajęć stara się stworzyć miłą i bezpieczną przestrzeń, pełną empatii i wzajemnego zaufania.
Jako terapeuta pedagogiczny i terapeuta ręki pomaga w eliminowaniu niepowodzeń szkolnych oraz wczesnej nauce czytania i pisania. Pracuje z pacjentami w każdym wieku, ale w jej głównym kręgu zainteresowań znajdują się ci najmłodsi.
„Dążę do budowania zaufania i wsparcia, tworząc bezpieczne i przyjazne środowisko, sprzyjające skutecznej terapii zarówno dzieci, jak i dorosłych.”
Studentka ostatniego roku logopedii na Uniwersytecie Ignatianum w Krakowie. Zajmuje się terapią wad wymowy i terapią miofunkcjonalną, ale również wspieraniem rozwoju kompetencji językowych. Pracuje z pacjentami w każdym wieku, jednak największą pasją jest dla niej praca z osobami jąkającymi się, z dysleksją, a także z pacjentami dorosłymi.
W swojej pracy wykorzystuje elementy języka migowego PJM oraz zabawy logorytmiczne. Najważniejsza jest dla niej komunikacja i całościowe podejście.
Prywatnie interesuje się emisją i higieną głosu oraz stylistyką języka polskiego, a także nauką języków obcych (m.in. koreańskim czy japońskim). Nieustannie poszerza swoją wiedzę i doświadczenie na specjalistycznych szkoleniach i kursach.
„Wierzę, że kluczem do osiągnięcia skutecznej terapii jest zaufanie oraz poznanie charakteru i indywidualnych potrzeb każdego pacjenta.”
Absolwentka logopedii na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym, a obecnie studentka na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Do tej pory doświadczenie zawodowe zdobywała poprzez pracę w przedszkolach, liczne praktyki w placówkach oświatowych oraz prywatnych gabinetach logopedycznych.
Jej pacjentami były osoby w różnym wieku, ale to praca z dziećmi jest jej największą pasją. W terapii stawia na przyjazną atmosferę w gabinecie, ćwiczenia poprzez zabawę oraz indywidualne podejście do każdego pacjenta. Prywatnie uwielbia tańczyć i podróżować.
„Jako logopedka dążę do tego, aby każde spotkanie z pacjentem było pełne zrozumienia i empatii. Moim celem jest wspieranie podopiecznych w pokonywaniu trudności, tworząc atmosferę, w której czują się akceptowani i zmotywowani do rozwoju.”
Jestem studentką ostatniego roku logopedii na Uniwersytecie Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie. Pracuję z pacjentami w różnym wieku, ale szczególnie interesuje mnie praca z młodzieżą i dorosłymi. Doświadczenie zdobywałam podczas praktyk w przedszkolach, ośrodkach rehabilitacyjnych i placówkach oświatowych, a obecnie prowadzę zajęcia z dziećmi z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, afazją, dysleksją czy ORM. W przyszłości chciałabym specjalizować się w neurologopedii, szczególnie w rehabilitacji osób po zabiegu laryngektomii.
Prywatnie uwielbiam podróżowanie, wędrówki po górach i jazdę na rolkach.
„Terapia szyta na miarę osoby, uwzględniająca mocne strony i przyczyny trudności jest podstawą mojej pracy, budowanej na wzajemnym zaufaniu i zaangażowaniu”
Logopedka pracująca na co dzień w przedszkolu. Absolwentka studiów I i II stopnia kierunku „Logopedia z audiologią” na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie.
Swoją wiedzę poszerza na studiach magisterskich na kierunku psychologia z modułem edukacja i komunikacja, a także uczestnicząc w licznych specjalistycznych szkoleniach i kursach.
Doświadczenie zdobywała pracując w przedszkolu integracyjnym, centrum rozwoju dziecka oraz w gabinecie prywatnym, a także podczas licznych praktyk w poradniach, placówkach opiekuńczo-wychowawczych i w fundacji ALPHA.
Z zamiłowania wolontariuszka wspierająca dzieci w wieku szkolnym, prowadząca warsztaty rozwojowe.
Interesuje się pracą z osobami z wadami wymowy, opóźnionym rozwojem mowy, a także niepłynnością mówienia i całościowymi zaburzeniami rozwoju u dzieci w wieku przedszkolnym oraz wczesnoszkolnym. Przede wszystkim dostosowuje metody do osoby i stawia na dobry kontakt i swobodną atmosferę, żeby wspólnie łatwiej osiągać określone cele.
Prywatnie zapalona miłośniczka zwierząt i opiekunka stadka gryzoni, fanka musicali, herbaty oraz gier planszowych.
„Terapia oparta na pomocy w przezwyciężaniu trudności oraz wspieraniu mocnych stron pacjentów to podstawa w wykonywanej przeze mnie pracy.”
Absolwentka logopedii na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie. Doświadczenie zawodowe zdobywała uczestnicząc w licznych praktykach zawodowych odbywanych w placówkach edukacyjnych i w gabinetach logopedycznych, prowadząc indywidualną terapię logopedyczną oraz zajęcia grupowe w zakresie profilaktyki logopedycznej dla dzieci poniżej 3 roku życia.
W pracy z dziećmi stawia na indywidualne podejście i metody prowadzenia zajęć dostosowane do problemów oraz charakteru dziecka. W swojej pracy wspiera się terapią miofunkcjonalną oraz elektrostymulacją, aby uzyskać jak najlepsze wyniki terapii.
„Moim priorytetem jest budowanie pozytywnych relacji z każdym pacjentem oraz tworzenie przyjaznej, wspierającej atmosfery podczas zajęć, sprzyjającej skutecznej terapii i osiąganiu wspólnych celów.”
Absolwentka studiów licencjackich kierunku Logopedia na Uniwersytecie im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie. Obecnie kontynuuje edukację na studiach magisterskich, rozwijając swoją wiedzę i umiejętności w zakresie terapii mowy i komunikacji. Cenne doświadczenie zawodowe zdobywa poprzez aktywny udział w wolontariatach, uczestnictwo w konferencjach naukowych oraz realizację licznych praktyk logopedycznych i psychologiczno-pedagogicznych.
Z pasją angażuje się w pracę zarówno z dziećmi, jak i z osobami dorosłymi, dostosowując działania do indywidualnych potrzeb każdego pacjenta. Zajmuje się przede wszystkim terapią dysleksji, dyslalii, oligofazji oraz zaburzeń miofunkcjonalnych. W przypadku dorosłych specjalizuje się w terapii neurologopedycznej, pomagając pacjentom po udarach, urazach mózgu i innych incydentach neurologicznych. W swojej pracy wykorzystuje elementy nauki czytania metodą sylabową oraz gesty artykulacyjne. Nieustannie dąży do rozwoju i poszerzania swoich umiejętności w dziedzinie logopedii, kładąc duży nacisk na doskonalenie zarówno kompetencji teoretycznych, jak i praktycznych.
„Wspieram rodziny, które napotkały na trudności w karmieniu i jedzeniu. Pracuję w nurcie responsywnym, dbając o relację rodzic-dziecko w aspekcie żywienia.”
Absolwentka Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej oraz Krakowskiej Akademii. Doświadczenie zdobywała w szkołach specjalnych i integracyjnych oraz w poradni psychologiczno-pedagogicznej. Prowadzi warsztaty kulinarno-żywieniowe w placówkach oświatowych oraz fundacjach.
Jej głównym celem zainteresowań w terapii karmienia jest diagnozowanie przyczyn wybiórczości pokarmowej u dzieci, terapia dzieci z wyzwaniami żywieniowymi oraz wsparcie rodzin w nauce responsywnego karmienia, ale także ocena gotowości do rozszerzania diety u niemowląt.
„Stawiam na holistyczne podejście i indywidualne rozwiązania, wierząc, że skuteczna terapia opiera się na dobrej komunikacji i budowaniu relacji, które wspierają rozwój mowy i kompetencji językowych na każdym etapie życia.”
Absolwentka studiów magisterskich z logopedii na Uniwersytecie Jagiellońskim. Uzyskała także licencjat z polonistyki, którą kontynuuje na studiach II stopnia. Jej dotychczasowe doświadczenie obejmuje praktyki w Szkole Specjalnej nr 121 w Krakowie, Polskim Centrum Rehabilitacji Funkcjonalnej VOTUM, Szpitalu Klinicznym im. dr. Józefa Babińskiego oraz udział w Letniej Studenckiej Szkole Logopedów Uniwersytetu Śląskiego.
W swojej praktyce kładzie nacisk na całościowe podejście do terapii, dostosowując metody do indywidualnych potrzeb pacjenta. Specjalizuje się w terapii wad wymowy oraz jąkania. Poszerza także swoją wiedzę biorąc udział w szkoleniach, czytając artykuły naukowe oraz uczestnicząc w konferencjach językoznawczych.
Prywatnie uwielbia spędzać czas na górskich wycieczkach, czytaniu książek i oglądaniu seriali fantasy.
„Pragnę w trakcie terapii stworzyć empatyczną i bezpieczną przestrzeń, pełną wzajemnego zaufania.”
Obecnie studentka V roku logopedii na UKEN w Krakowie. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała poprzez praktyki w 5 Wojskowym Szpitalu Klinicznym, Centrum Rehabiliatcyjnym Origin i Votum oraz pracę w żłobkach i przedszkolach jako ciocia i logopeda, prowadząc zajęcia grupowe w zakresie profilaktyki logopedycznej.
Pracuje z pacjentami w każdym wieku, jednak w jej kręgu zainteresowań znajduje się praca z najmłodszymi. Docelowo chce zostać neurologopedą i w tym kierunku się rozwijać. Z natury jest spokojną, otwartą i empatyczną osobą.
Prywatnie uwielbia podróże i aktywne spędzanie wolnego czasu.